Regulamin

Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Elementy Centrum Terapii, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“my” – oznacza to Annę Gnich i Agnieszkę Przygodzką prowadzące wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą „Strefa Pomocy Gnich i Przygodzka spółka cywilna”, adres: ul. Miodowa 10, 05-300 Budy Barcząckie, NIP: 8222393010, REGON: 521673655.

“Terapeuta” – oznacza to każdego specjalistę, który świadczy usługi w Elementy Centrum Terapii

“Ty” lub “Klient” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych w Elementy Centrum Terapii

Możesz się z nami skontaktować:

Akceptując Regulamin wyrażasz zgodę, abyśmy przetwarzali (czyli przede wszystkim przechowywali) te informacje dotyczące Twojego zdrowia, które nam przekażesz. Zgodnie z prawem informacją o stanie zdrowia jest już sam fakt zapisania się na konsultację/psychoterapię, więc Twoja zgoda jest niezbędna w celu zarezerwowania spotkania. Wszystkie informacje, jakie nam przekażesz, będziemy przetwarzać w niezbędnym zakresie, z poszanowaniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i tajemnicy zawodowej. W szczególności nie będziemy ich, bez wyraźnej podstawy prawnej, przekazywać dalej ani wykorzystywać w innych celach niż świadczenie usług na Twoją rzecz. Wszystkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Ośrodek). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.

  1. Jakie usługi świadczymy?

  1. Świadczymy usługi zarówno stacjonarnie (pod adresem: ul. Rumiana 49, 02-956 Warszawa), jak i online.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena, znajdziesz na Stronie oraz w Ośrodku.

  1. Jak możesz się umówić na spotkanie?

  2. Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, musisz mieć pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub zgoda opiekuna prawnego.

  3. Możesz się umówić na spotkanie:

    1. mailowo: kontakt@strefapomocy.pl

    2. telefonicznie: +48 506 356 041

    3. za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie,

    4. osobiście w Ośrodku.

  4. Jeżeli chcesz się umówić:

    1. osobiście, telefonicznie lub mailowo – szczegóły spotkania ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji,

    2. za pośrednictwem kalendarza – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji spotkania.

  5. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W wiadomości wskażemy Ci też dane do przelewu. W momencie, kiedy zapłacisz za spotkanie, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa.

  6. Umowa dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli zdecydujemy, że będziemy kontynuować współpracę – także kolejnych spotkań. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia z Terapeutą (pisemne, mailowe lub ustne), np. kontrakt terapeutyczny.

  7. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie. Co do zasady wymagana jest płatność z góry.

  8. Jeżeli płatność z góry nie będzie wymagana, konieczne jest uregulowanie całej należnej kwoty zaraz po spotkaniu.

  9. W przypadku psychoterapii możemy zaproponować płatność cykliczną (miesięczną). W takim przypadku:

    1. jesteś zobowiązany do dokonywania płatności za miesiąc z góry, najpóźniej do 5 dnia w danym miesiącu kalendarzowym,

    2. jeśli nie otrzymamy płatności we wskazanym terminie, uznamy, że spotkanie zostało odwołane – możemy wówczas rozwiązać zawartą przez nas umowę (także w odniesieniu do kolejnych spotkań),

    3. możesz być nieobecny, bez podania przyczyny, na 2 spotkaniach w ciągu kolejnych 6 miesięcy terapii,

    4. jeśli przekroczysz liczbę nieobecności wskazany powyżej, niezależnie od przyczyny, możemy rozwiązać łączącą nas umowę i zakończyć proces terapeutyczny; w takim przypadku dokonane przez Ciebie płatności zaliczymy na poczet kosztów poniesionych przez nas w związku z zarezerwowaniem dla Ciebie naszego czasu w danym miesiącu (koszty najmu, wynagrodzenia Terapeuty itp.).

  10. Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań, poinformujemy Cię o zmianie cen z wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.

  11. W jaki sposób świadczymy usługi?

  1. Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wskażesz podczas rezerwacji pierwszego spotkania. Jeżeli podczas tego spotkania Terapeuta uzna, że inny specjalista z naszego Ośrodka będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.

  2. Jeżeli spotkanie odbywa się stacjonarnie, przed pierwszym spotkaniem poprosimy Cię o wypełnienie karty informacyjnej.

  3. W przypadku spotkania online poprosimy Cię o wypełnienie karty informacyjnej i odesłanie skanu mailowo najpóźniej na 12 godziny przed umówionym terminem.

  4. Nasza współpraca rozpoczyna się zazwyczaj kilkoma spotkaniami konsultacyjnymi (zwykle od 1 do 3 spotkań), które mają prowadzić do sformułowania problemu, celu i zasad pracy.

  5. W przypadku rozpoczęcia psychoterapii Terapeutę i Klienta obowiązuje kontrakt terapeutyczny zawierany pisemnie lub ustnie, którego zasady mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.

  6. Konsultacja/Sesja psychoterapeutyczna trwa 50 minut. Jeżeli Klient spóźnia się na sesję, to nie jest ona przedłużana, a cena nie jest zmniejszana.

  7. Spotkania odbywają się zazwyczaj raz w tygodniu, chyba, że Terapeuta wspólnie z Klientem uzgodni, że potrzebna jest inna częstotliwość spotkań.

  8. Nie możesz nagrywać przebiegu spotkania. Terapeuta może nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

  9. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:

    1. Klient zgłasz żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla niego lub otoczenia,

    2. będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta lub innych osób,

    3. świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,

    4. będziemy przypuszczać, że Klient jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a w jego imieniu nie będzie występować opiekun prawny,

    5. będziemy przypuszczać, że Klient lub rodzic/opiekun prawny jest pod wpływem substancji psychoaktywnych lub alkoholu,

    6. Klient lub rodzic/opiekun prawny będzie agresywny lub będzie naruszać nasze dobra osobiste,

    7. Klient nie ureguluje należnych płatności,

    8. zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.

  10. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.

  11. Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie (a w przypadku, gdy Klientem jest małoletni – także uzyskanych od niego) w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Klienta/Klienta lub innych osób – w takim przypadku możemy zawiadomić odpowiednie służby.

  12. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient oraz jaki był ich koszt. Jeżeli spotkanie dotyczy rodziny lub pary, o zaświadczenie może poprosić każdy uczestnik – wówczas w zaświadczeniu znajdą się tylko informacje dotyczące tej osoby. Zaświadczenia są płatne, zgodnie z cennikiem.

  13. Terapeuci poddają swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach superwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym specjalistą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta.

  14. Pamiętaj, że:

    1. podczas świadczenia usług specjalista przedstawia swoją indywidualną interpretację sytuacji Klienta/Klienta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu, przy założeniu, że nie zostały zatajone jakiekolwiek informacje,

    1. naszym zdaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez Klienta lub jego rodziców/opiekunów,

    1. nie możemy dać gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Klienta rezultatu – osiągnięcie pożądanych efektów terapii zależy w znacznym stopniu od zaangażowania Klienta,

    2. inicjatywa i chęć współpracy Klienta i rodziców/opiekunów są kluczowe dla skuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,

    3. jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszenie samopoczucia psychicznego Klienta, pojawienie się smutku, zniechęcenia, apatii.

  1. Terapeuta ma prawo przekierować Klienta do innego specjalisty, jeżeli uzna taką zasadność, kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji oraz informacjami uzyskanymi od Klienta na konsultacji.

  2. Terapeuta może przekierować Klienta do innego specjalisty również w przypadku braku dogodnych dla Klienta terminów do stałego procesu.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług online?

  1. W przypadku spotkania online musisz posiadać:

    1. komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,

    2. szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),

    3. dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,

    4. aktywne konto poczty e-mail.

  2. W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług (np. Skype). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danych osobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymi dokumentami.

  3. Przed spotkaniem ustalimy, z którego komunikatora będziemy korzystać. Jeżeli nastąpi nagła przerwa na łączach internetowych, naszą drugą opcją kontaktu jest telefon (rozmowa głosowa, SMS).

  4. Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę.

  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmy zobowiązani do:

    1. korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalny system operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersja komunikatora, z którego korzystamy,

    2. korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,

    3. ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,

    4. zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,

    5. zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesji przed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat oraz notatek przesłanych mailem.

  6. W trakcie trwania spotkania online w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i tylko jeżeli zostanie to wcześniej ustalone.

  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi/Klientowi prawidłowe korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam się odbyć spotkania z przyczyn technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Ci jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług na rzecz małoletnich (osób, które nie ukończyły 18 lat)?

  1. Jeżeli usługa ma być świadczona na rzecz małoletniego, co do zasady prosimy o zgodę obydwojga rodziców.

  2. Jeżeli władza rodzicielska przysługuje obydwu rodzicom, a tylko jeden z nich wyraził zgodę na świadczenie usługi, powinien on złożyć oświadczenie, że drugi rodzic nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu.

  3. Możemy Cię poprosić o przedstawienie najbardziej aktualnego orzeczenia/postanowienia sądowego/innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad małoletnim. Jeśli nie przedstawisz mi tych dokumentów, możemy odmówić świadczenia usługi.

  4. Jeżeli małoletni ukończył 16 lat, poprosimy go, aby sam też wyraził zgodę na świadczenie konkretnej usługi.

  5. Małoletniemu Klientowi przysługuje prawo do poufności. Terapeuci przekazują rodzicom/opiekunom tylko ogólne wnioski i zalecenia z przebiegu spotkania z małoletnim. Z poufności wyłączone są ewentualne diagnozy, jeśli to one były celem spotkań.

  6. Jak możesz odwołać spotkanie?

  1. Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na spotkaniu, poinformuj nas o tym niezwłocznie (najpóźniej 72 godzin przed jego terminem). Spotkanie możesz odwołać telefonicznie, kontaktując się z Terapeutą lub z naszą Recepcją.

  2. Co do zasady, jeśli odwołasz spotkanie ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo o zwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu.

  3. Co do zasady, jeśli nie odwołasz spotkania ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się z Terapeutą online (w zależności od rodzaju spotkania), obciążymy Cię opłatą administracyjną w wysokości 130 zł. Opłatę możemy potrącić z uiszczonej przez Ciebie płatności.

  4. Jeśli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, możemy Ci zaproponować inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.

  5. Regularność spotkań jest bardzo ważna z punktu widzenia efektywności terapii. W przypadku psychoterapii obowiązują odrębne zasady, opisane poniżej.

SESJE PSYCHOTERAPEUTYCZNE OPŁACANE PRZED KAŻDYM SPOTKANIEM

  1. Jeśli nie odwołasz ze wskazanym wyprzedzeniem sesji psychoterapeutycznej opłacanej przed każdym spotkaniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się z Terapeutą online (w zależności od rodzaju spotkania):

    1. zostaniesz obciążony opłatą administracyjną w wysokości 130zł,

    2. będziemy to traktować jako przerwanie procesu psychoterapeutycznego, co oznacza, że utracisz gwarancję stałego terminu.

  2. Jeśli będziesz nieobecny na co najmniej 3 sesjach z rzędu, niezależnie od przyczyny, możemy rozwiązać łączącą nas umowę i zakończyć proces terapeutyczny. Przed rozwiązaniem umowy możemy się z Tobą skonsultować w celu omówienia przyczyn odwoływania spotkań i ustalenia zasad dalszej współpracy.

SESJE PSYCHOTERAPEUTYCZNE OPŁACANE CYKLICZNIE (MIESIĘCZNIE)

  1. W przypadku sesji psychoterapeutycznych, za które płacisz cyklicznie (co miesiąc), nie obowiązują zasady wskazane powyżej. W takim przypadku obowiązują zasady opisane w pkt. 10 Regulaminu.

  2. Jakie możesz odstąpić od zawartej Umowy?

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takim przypadku stosujemy następujące zasady:

    1. możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),

    2. o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,

    3. zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji,

    4. jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.

  1. Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej Umowy?

  1. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.

  2. Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z Umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo). Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

  3. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:

    1. mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,

    2. pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,

    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,

    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Jakie są zasady korzystania ze Strony?

  2. Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych.

  3. Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:

    1. próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,

    2. publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,

    3. dostarczać treści o charakterze bezprawnym.

  4. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:

    1. formularz kontaktowy,

    2. możliwość zarezerwowania terminu wizyty przez kalendarz,

    3. Newsletter.

  5. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.

  6. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwanie nie zaprzestaniesz naruszeń.

  7. Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

  8. Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Niezbędne będzie w szczególności wybranie rodzaju usługi i terminu oraz zaakceptowanie Regulaminu oraz innych, wskazanych dokumentów dotyczących konkretnej usługi.

  9. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przez nas nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).

  10. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu.

  11. Newsletter będziemy przesyłać na adres e-mail wskazany podczas zapisu.

  12. Materiały udostępniane w ramach Newslettera są przeznaczone wyłącznie do Twojego własnego użytku. Jakiekolwiek inne formy korzystania z materiałów naruszają prawa autorskie – nasze lub innych podmiotów uprawnionych – i mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie materiałów.

  13. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

  14. Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na Stronie, w szczególności na blogu.

  15. Wszelkie treści, zdjęcia, grafiki i inne materiały, które udostępniamy na Stronie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią naszą własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez naszej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.

  16. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie są przesyłane przez Klientów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.

  17. Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.

  18. Zakazane jest przesyłanie opinii:

    1. bez uprzedniego skorzystania z naszych usług,

    2. wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

    3. naruszających dobra osobiste moje lub osoby trzeciej.

  19. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.

  20. Nie płacimy za wystawienie opinii.

  21. Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.

  22. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz zgłaszać mailowo.

  23. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w odrębnym dokumencie (Polityka prywatności).

  2. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminu. Co do zasady naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą Regulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię o tym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.

  3. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia 1 lutego 2025 roku.

  4. Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:

    1. Ośrodek – Elementy Centrum Terapii

    2. Strona – strona internetowa Ośrodka dostępna pod adresem: www.centrumelementy.pl

    3. Regulamin – ten dokument

    4. Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej

    5. Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi działalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w CEIDG

Scroll to Top