Regulamin

Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Elementy Centrum Terapii, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.
Jeżeli w dokumencie piszemy:
“my” – oznacza to Annę Gnich i Agnieszkę Przygodzką prowadzące wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą „Strefa Pomocy Gnich i Przygodzka spółka cywilna”, adres: ul. Miodowa 10, 05-300 Budy Barcząckie, NIP: 8222393010, REGON: 521673655.
“Terapeuta” – oznacza to każdego specjalistę, który świadczy usługi w Elementy Centrum Terapii
“Ty” lub “Klient” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych w Elementy Centrum Terapii
Możesz się z nami skontaktować:
-
mailowo: kontakt@strefapomocy.pl
-
telefonicznie: +48 506 356 041
Akceptując Regulamin wyrażasz zgodę, abyśmy przetwarzali (czyli przede wszystkim przechowywali) te informacje dotyczące Twojego zdrowia, które nam przekażesz. Zgodnie z prawem informacją o stanie zdrowia jest już sam fakt zapisania się na konsultację/psychoterapię, więc Twoja zgoda jest niezbędna w celu zarezerwowania spotkania. Wszystkie informacje, jakie nam przekażesz, będziemy przetwarzać w niezbędnym zakresie, z poszanowaniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i tajemnicy zawodowej. W szczególności nie będziemy ich, bez wyraźnej podstawy prawnej, przekazywać dalej ani wykorzystywać w innych celach niż świadczenie usług na Twoją rzecz. Wszystkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Ośrodek). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.
-
Jakie usługi świadczymy?
-
Świadczymy usługi zarówno stacjonarnie (pod adresem: ul. Rumiana 49, 02-956 Warszawa), jak i online.
-
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena, znajdziesz na Stronie oraz w Ośrodku.
-
Jak możesz się umówić na spotkanie?
-
Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, musisz mieć pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub zgoda opiekuna prawnego.
-
Możesz się umówić na spotkanie:
-
mailowo: kontakt@strefapomocy.pl
-
telefonicznie: +48 506 356 041
-
za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie,
-
osobiście w Ośrodku.
-
-
Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W wiadomości wskażemy Ci też dane do przelewu. W momencie, kiedy zapłacisz za spotkanie, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa.
-
Umowa dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli zdecydujemy, że będziemy kontynuować współpracę – także kolejnych spotkań. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia z Terapeutą (pisemne, mailowe lub ustne), np. kontrakt terapeutyczny.
-
Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie. Co do zasady wymagana jest płatność z góry.
-
Jeżeli płatność z góry nie będzie wymagana, konieczne jest uregulowanie całej należnej kwoty zaraz po spotkaniu.
-
W przypadku psychoterapii możemy zaproponować płatność cykliczną (miesięczną). W takim przypadku:
-
jesteś zobowiązany do dokonywania płatności za miesiąc z góry, najpóźniej do 5 dnia w danym miesiącu kalendarzowym,
-
jeśli nie otrzymamy płatności we wskazanym terminie, uznamy, że spotkanie zostało odwołane – możemy wówczas rozwiązać zawartą przez nas umowę (także w odniesieniu do kolejnych spotkań),
-
możesz być nieobecny, bez podania przyczyny, na 2 spotkaniach w ciągu kolejnych 6 miesięcy terapii,
-
jeśli przekroczysz liczbę nieobecności wskazany powyżej, niezależnie od przyczyny, możemy rozwiązać łączącą nas umowę i zakończyć proces terapeutyczny; w takim przypadku dokonane przez Ciebie płatności zaliczymy na poczet kosztów poniesionych przez nas w związku z zarezerwowaniem dla Ciebie naszego czasu w danym miesiącu (koszty najmu, wynagrodzenia Terapeuty itp.).
-
-
Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań, poinformujemy Cię o zmianie cen z wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
-
W jaki sposób świadczymy usługi?
-
Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wskażesz podczas rezerwacji pierwszego spotkania. Jeżeli podczas tego spotkania Terapeuta uzna, że inny specjalista z naszego Ośrodka będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.
-
Jeżeli spotkanie odbywa się stacjonarnie, przed pierwszym spotkaniem poprosimy Cię o wypełnienie karty informacyjnej.
-
W przypadku spotkania online poprosimy Cię o wypełnienie karty informacyjnej i odesłanie skanu mailowo najpóźniej na 12 godziny przed umówionym terminem.
-
Nasza współpraca rozpoczyna się zazwyczaj kilkoma spotkaniami konsultacyjnymi (zwykle od 1 do 3 spotkań), które mają prowadzić do sformułowania problemu, celu i zasad pracy.
-
W przypadku rozpoczęcia psychoterapii Terapeutę i Klienta obowiązuje kontrakt terapeutyczny zawierany pisemnie lub ustnie, którego zasady mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.
-
Konsultacja/Sesja psychoterapeutyczna trwa 50 minut. Jeżeli Klient spóźnia się na sesję, to nie jest ona przedłużana, a cena nie jest zmniejszana.
-
Spotkania odbywają się zazwyczaj raz w tygodniu, chyba, że Terapeuta wspólnie z Klientem uzgodni, że potrzebna jest inna częstotliwość spotkań.
-
Nie możesz nagrywać przebiegu spotkania. Terapeuta może nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli wyrazisz na to zgodę.
-
Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
-
Klient zgłasz żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla niego lub otoczenia,
-
będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Klienta lub innych osób,
-
świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
-
będziemy przypuszczać, że Klient jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a w jego imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
-
będziemy przypuszczać, że Klient lub rodzic/opiekun prawny jest pod wpływem substancji psychoaktywnych lub alkoholu,
-
Klient lub rodzic/opiekun prawny będzie agresywny lub będzie naruszać nasze dobra osobiste,
-
Klient nie ureguluje należnych płatności,
-
zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.
-
-
Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
-
Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie (a w przypadku, gdy Klientem jest małoletni – także uzyskanych od niego) w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Klienta/Klienta lub innych osób – w takim przypadku możemy zawiadomić odpowiednie służby.
-
Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient oraz jaki był ich koszt. Jeżeli spotkanie dotyczy rodziny lub pary, o zaświadczenie może poprosić każdy uczestnik – wówczas w zaświadczeniu znajdą się tylko informacje dotyczące tej osoby. Zaświadczenia są płatne, zgodnie z cennikiem.
-
Terapeuci poddają swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach superwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym specjalistą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Klienta.
-
Pamiętaj, że:
-
podczas świadczenia usług specjalista przedstawia swoją indywidualną interpretację sytuacji Klienta/Klienta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu, przy założeniu, że nie zostały zatajone jakiekolwiek informacje,
-
-
-
naszym zdaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez Klienta lub jego rodziców/opiekunów,
-
-
-
nie możemy dać gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Klienta rezultatu – osiągnięcie pożądanych efektów terapii zależy w znacznym stopniu od zaangażowania Klienta,
-
inicjatywa i chęć współpracy Klienta i rodziców/opiekunów są kluczowe dla skuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,
-
jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszenie samopoczucia psychicznego Klienta, pojawienie się smutku, zniechęcenia, apatii.
-
-
Terapeuta ma prawo przekierować Klienta do innego specjalisty, jeżeli uzna taką zasadność, kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji oraz informacjami uzyskanymi od Klienta na konsultacji.
-
Terapeuta może przekierować Klienta do innego specjalisty również w przypadku braku dogodnych dla Klienta terminów do stałego procesu.
Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług online?
-
W przypadku spotkania online musisz posiadać:
-
komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
-
szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
-
dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,
-
aktywne konto poczty e-mail.
-
-
W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług (np. Skype). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danych osobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymi dokumentami.
-
Przed spotkaniem ustalimy, z którego komunikatora będziemy korzystać. Jeżeli nastąpi nagła przerwa na łączach internetowych, naszą drugą opcją kontaktu jest telefon (rozmowa głosowa, SMS).
-
Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę.
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmy zobowiązani do:
-
korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalny system operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersja komunikatora, z którego korzystamy,
-
korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,
-
ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,
-
zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,
-
zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesji przed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat oraz notatek przesłanych mailem.
-
-
W trakcie trwania spotkania online w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i tylko jeżeli zostanie to wcześniej ustalone.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi/Klientowi prawidłowe korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam się odbyć spotkania z przyczyn technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Ci jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług na rzecz małoletnich (osób, które nie ukończyły 18 lat)?
-
Jeżeli usługa ma być świadczona na rzecz małoletniego, co do zasady prosimy o zgodę obydwojga rodziców.
-
Jeżeli władza rodzicielska przysługuje obydwu rodzicom, a tylko jeden z nich wyraził zgodę na świadczenie usługi, powinien on złożyć oświadczenie, że drugi rodzic nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu.
-
Możemy Cię poprosić o przedstawienie najbardziej aktualnego orzeczenia/postanowienia sądowego/innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad małoletnim. Jeśli nie przedstawisz mi tych dokumentów, możemy odmówić świadczenia usługi.
-
Jeżeli małoletni ukończył 16 lat, poprosimy go, aby sam też wyraził zgodę na świadczenie konkretnej usługi.
-
Małoletniemu Klientowi przysługuje prawo do poufności. Terapeuci przekazują rodzicom/opiekunom tylko ogólne wnioski i zalecenia z przebiegu spotkania z małoletnim. Z poufności wyłączone są ewentualne diagnozy, jeśli to one były celem spotkań.
-
Jak możesz odwołać spotkanie?
-
Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na spotkaniu, poinformuj nas o tym niezwłocznie (najpóźniej 72 godzin przed jego terminem). Spotkanie możesz odwołać telefonicznie, kontaktując się z Terapeutą lub z naszą Recepcją.
-
Co do zasady, jeśli odwołasz spotkanie ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo o zwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu.
-
Co do zasady, jeśli nie odwołasz spotkania ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się z Terapeutą online (w zależności od rodzaju spotkania), obciążymy Cię opłatą administracyjną w wysokości 130 zł. Opłatę możemy potrącić z uiszczonej przez Ciebie płatności.
-
Jeśli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, możemy Ci zaproponować inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.
-
Regularność spotkań jest bardzo ważna z punktu widzenia efektywności terapii. W przypadku psychoterapii obowiązują odrębne zasady, opisane poniżej.
SESJE PSYCHOTERAPEUTYCZNE OPŁACANE PRZED KAŻDYM SPOTKANIEM
-
Jeśli nie odwołasz ze wskazanym wyprzedzeniem sesji psychoterapeutycznej opłacanej przed każdym spotkaniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się z Terapeutą online (w zależności od rodzaju spotkania):
-
zostaniesz obciążony opłatą administracyjną w wysokości 130zł,
-
będziemy to traktować jako przerwanie procesu psychoterapeutycznego, co oznacza, że utracisz gwarancję stałego terminu.
-
-
Jeśli będziesz nieobecny na co najmniej 3 sesjach z rzędu, niezależnie od przyczyny, możemy rozwiązać łączącą nas umowę i zakończyć proces terapeutyczny. Przed rozwiązaniem umowy możemy się z Tobą skonsultować w celu omówienia przyczyn odwoływania spotkań i ustalenia zasad dalszej współpracy.
SESJE PSYCHOTERAPEUTYCZNE OPŁACANE CYKLICZNIE (MIESIĘCZNIE)
-
W przypadku sesji psychoterapeutycznych, za które płacisz cyklicznie (co miesiąc), nie obowiązują zasady wskazane powyżej. W takim przypadku obowiązują zasady opisane w pkt. 10 Regulaminu.
-
Jakie możesz odstąpić od zawartej Umowy?
-
Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takim przypadku stosujemy następujące zasady:
-
możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),
-
o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
-
zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji,
-
jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.
-
-
Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej Umowy?
-
Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
-
Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z Umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo). Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
-
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
-
pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
-
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
-
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
-
Jakie są zasady korzystania ze Strony?
-
Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych.
-
Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:
-
próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,
-
publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,
-
dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
-
-
Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
-
formularz kontaktowy,
-
możliwość zarezerwowania terminu wizyty przez kalendarz,
-
Newsletter.
-
-
Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
-
Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwanie nie zaprzestaniesz naruszeń.
-
Możemy wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia usługi w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
-
Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Niezbędne będzie w szczególności wybranie rodzaju usługi i terminu oraz zaakceptowanie Regulaminu oraz innych, wskazanych dokumentów dotyczących konkretnej usługi.
-
Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przez nas nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
-
Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy dostęp do Twoich danych osobowych podanych podczas zapisu.
-
Newsletter będziemy przesyłać na adres e-mail wskazany podczas zapisu.
-
Materiały udostępniane w ramach Newslettera są przeznaczone wyłącznie do Twojego własnego użytku. Jakiekolwiek inne formy korzystania z materiałów naruszają prawa autorskie – nasze lub innych podmiotów uprawnionych – i mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W szczególności, zakazane jest dalsze kopiowanie, powielanie, utrwalanie lub rozpowszechnianie materiałów.
-
Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
-
Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na Stronie, w szczególności na blogu.
-
Wszelkie treści, zdjęcia, grafiki i inne materiały, które udostępniamy na Stronie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią naszą własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez naszej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.
-
Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Klientów. Opinie są przesyłane przez Klientów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
-
Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
-
Zakazane jest przesyłanie opinii:
-
bez uprzedniego skorzystania z naszych usług,
-
wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-
naruszających dobra osobiste moje lub osoby trzeciej.
-
-
Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
-
Nie płacimy za wystawienie opinii.
-
Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
-
Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz zgłaszać mailowo.
-
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
-
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w odrębnym dokumencie (Polityka prywatności).
-
Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminu. Co do zasady naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą Regulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię o tym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
-
Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia 1 lutego 2025 roku.
-
Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
-
Ośrodek – Elementy Centrum Terapii
-
Strona – strona internetowa Ośrodka dostępna pod adresem: www.centrumelementy.pl
-
Regulamin – ten dokument
-
Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej
-
Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi działalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w CEIDG
-